sanne2highschool.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Sanne

Gerrie en Hans

gerrievanempel@hotmail.com

Yvonne

Hoi Sanne,

Ontzettend veel succes en plezier Down Under.
Voor nu een heel goede reis toegewenst ❣

Oma

Wat leuk Sanne. Zo beleven wij het ook een beetje mee! Ga zo door al zal het je wel een beetje tijd kosten en als ik alles lees doe je zo veel dat je tijd te kort komt.
Ga nog lekker genieten van alles en tot de volgende blog.
Groetjes Opa en Oma

Yvonne

Hoi Sanne

Al veel gezien in korte tijd.
Leuk om te lezen.

Mama en papa

Hee lieverd,
Heel leuk dat je wat hebt geplaatst! Als je de tijd kunt vinden je blog bij te houden, heb je straks een ontzettend leuke herinnering. Je maakt daar zoveel mee. We vinden het fijn dat je een beetje gewend bent inmiddels. Geniet van alle bijzondere momenten!
Veel liefs en een dikke knuffel van ons xxx

Marc & Miranda

Ha Sanne, superleuk stukje geschreven en we kunnen je zo mooi volgen! Je zal nog vele mooie momenten meemaken! Geniet ervan!! Groetjes Marc & Miranda

oma

Hee Sanne
Wat een moderne kleding op school. Geen stropdasje maar een leuke trui!
Je hebt een goede uitleg gegeven over je vakken. Lijkt me allemaal heel leuk.
Ga zo door.
Groetjes Opa en Oma

Anja

Hoi Sanne, wat leuk om zo te volgen hoe jouw dagelijks leven er daar uitziet. Fijn dat je al leuke mensen hebt leren kennen, dat alles snel went en dat je het steeds leuker begint te vinden. En je hostfamilie is volgens mij ook erg leuk als ik het zo hoor. Geniet ervan meis!